tjocka släkten på besök

Att jag lyckades skriva ett inlägg igår när jag kom hem? kredd till mig!
Vaknade med värsta värken i fötterna, fyfan. Och jag hade inte ens klackar damn.
Drog mig upp vid tolv och hjälpte till med maten, hackade paprika, bredde snittar, blandade röror, klickade sås på lax med mera. Malmhagens cateringfirma yeah!

Tjocka släkten anlände vid tre och vin i färgerna vitt och rött hälldes upp i göas för att utbringa skål efter skål. Det blev snitsiga snittar i stort urval till mat och det gillades. Sen blev det mingel och ja vad man nu gör med sina släktingar. En trevlig söndag iallafall och jag är lite prylar rikare. I lajk, så tack allihopa.

Nu gäller avsnitt av scrubs sen sömn och sen vakna som 17-åring grattis, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0