nattbad och skadade armbågar med mina vänner

Hippiefesten i fredags, vad ska man säga förutom tack sara! Du är så äckligt bra.
jag hade satsat rejält med blommor, sjal, peace-tecken mm. Det blev succé och när jag hoppade ur taxin med manne och mackan vid sara var jag laddad. Det blev dans, alkohol, klassiker såsom "living next door to alice" "Working 9 to 5" "They don't really care about us" med flera. Sen blev det såklart nattbad. Tempraturen låg runt 27 grader så tror vi låg i där en timme sen blev det taxi hem och nattmat på snabbt&gott. En höjdarkväll!



På morgonen låg nattens riddare bredvid mig och jag mådde väl sådär. Vid halv tre lyckades vi komma upp och jag hoppade in i duschen. Tog bussen till Carro med vicy och sara vid halv nio för ännu en partykväll, var väl sådär och hemvägen blev galen.

 

Jag och sara ville hinna med bussen hem så vi springer fram över kullerstenarna med högklackat.
Jag faller och skriker till sara AKTA KANTEN, inom två sekunder faller sara och landar på mig.
Vi reser och asgarvande och torkar bort blod & grus sen rusar vi vidare till bussen.

Imorse kom smärtan, tänk er att armbågen är uppbyggd av 1.ben 2. blod 3.hud, alltså inget kött eller nått. Härlig smärta jag vaknade med imorse. NOT!

Mami fick agera sjuksköterska och plåstra om mig. Bara det inte blir infekterat innan rhodos, då dör jag.
Sitter och pillar på en bit av såret som hamnade utanför plåstret, kanske blir infekterat men då får jag skylla mig själv. Kan, inte , sluta, pilla...idiot

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0