välkommen till rhodos

vilken vecka!
Klockan är tre och jag kom hem för en halvtimme sen, har ätit en svensk lingongrova med kalles kaviar och druckit te. Härligt att va hemma again faktiskt. Borta bra men hemma bäst.
Ja om jag ska sumera veckan på några ord så blir det i stil med:
sena nätter
sjukt bra folk
skummparty på beachen
partyboat
förfesterna med allt det interna mellan mig, carro , gabbe, nicklas, martin och sandra
stukad fot efter tre dagar
feber sista dagen
grabbarna grus
snygg bartender
strippteas
40 grader
sliskiga greker
gyros i pita
dans nätterna långa

detta är bara några ord men låten som beskriver veckan sjukt bra är



veckans låt med veckans dans.
Bilder kommer med tiden.

Just nu ska jag ta en varm dusch sen hoppas at jag får tillbaka min röst som jag verkligen har tappat. Hostar det sjukaste, men min fot mår bra.

well godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0