weekend yeahyeah

tjatjatja! har äcklig rethosta och har inte ätit på hela dagen, men jag lever ändå.
Just nu är jag i källaren och hör 40 fötter trampa runt på ovanvåningen. Le pears har gäster och vem får ställa upp som "nisse" jo jag. Fickpengarna är goda och jag får även leka barnvakt åt minsta kusinen, det gillar jag. Hon e fin, liknar mig lite som jag gjorde när jag var liten, tror jag.

har tatt det lungt i helgen vilket var likabra med tanke på att jag måste vila upp mig inför min b-day , 8 dagar ! Visst 17 är väl inget speciellt att fylla men än att man har ett år kvar till den stora dagen. Men jag gillar att fylla år, att bli uppvaktad, vakna med frukost bestående av tårta på morgonen, att få massa paket och att alla blir lite extra snälla mot en.

På önskelistan står
en dag med hudterapeft och massage högst upp, ska nu få den där drömhyn!
snygga underkläder
Armband med massor av berlocker
Parfymen HOT från ralph lauren- den luktar så otroligt gott och ger mig massor av minnen
Body butter's
Presentkort på Zara ( så jag kan hooka skor eller en mysig höstjacka )
Pengar pengar pengar och mer pengar

sen vet jag att hälften av detta kommer glömmas bort och kommer bytas ut mot sådant jag inte alls önskat mig, men det brukar bli bra.

Nog om det, igår blev det middag hos natalie med familjen. Riktigt mysigt och gott. Satt där i 5 timmar och snackade skit om det ena och andra. Kvällen flöt iväg och vi kom iväg vid halv ett då jag slängde mig i sängen och började ladda ner scrubs, fortfarande inte klar ? Sen kom nattens riddagar hoho. Vaknade halv elva imorse och kände mig allmänt trött och förkyld så vi låg kvar i några timmar sen skulle jag upp för att böraj med maten till kvällen. Tro då att mamma har lyckats låsa spisen så näe de var bara för mig att ge mig på salladen och dammsugningen.

Gick o la mig vid fyra och somnade till halv sju, mådde bättre när jag vaknade och fick lite mat i magen.
Men nån utgång kan jag glömma ikväll igen, stannar här och är social istället. Ska upp o fixa efterrätten nu. TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0