broken nail

varför bryter jag alltid en nagel när alla blivit långa och fina, måste fila ner alla nu ju..

klockan är snart sju, maten luktar och jag är nyvaken. Tog en powernap på tre timmar efter hetsandet på nova lund. Va lite bakis så det blev ingen shoppingrunda deluxe, tråkigt. Kanske för att mojiton igår var må-skit-o, så det blev bara en skito. kvällen blev lyckad förutom måskiton och att chickan mådde skit så hon kastade in handduken och gick hem med pojkvännen. Tvåmannaförfesten hos chickis var wunderbar och jag upplevde en filmsekvens. Imorse när jag kollade igenom jackan (va tvungen att kolla så jag fått med allt hem) så hittade jag en lapp med telefonummer och ett namn ,Jonas. Vet inte riktigt hur personen fick ner lappen. Tänker inte ringa iaf..
En nattfösare på barcelona innan taxin tog mig hem.

Nu kom kalinka!

Kommentarer
Postat av: malin

lämnar bara ett litet fotavtryck :)

2008-12-28 @ 21:16:01
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0