buhuhu

jackan på H&M är slut. SLUTSLUTSLUT! Dom kommer inte få in den mer. Ska ringa till lund och lödde imorron, kanske köpenhamn. Fast har börjat intala mig själv att den in är speciell längre för det är ju många som har den nu?

idag har det varit en riktigt helvetesdag. Började 08.20 och eftersom jag fick sådär 3 timmars sömn efter att ha sett på about a boy (vilket inte hjälpte mig ett piss!) så har jag varit riktigt gnällig och förjävlig idag. Slutade halv fem men var inte hemma förens halv sex,  missade the vocie tävlingen. jag vet vilken kebabkaraokien är ju! Man kunde vinna 800 kronor och just nu hade jag behövt vartenda litet öre.

Blev tonfisksallad med kesoröra som middag framför damhandbollen. Jag deckade till i en halvtimme och nu kommer jag inte kunna sova inatt heller ahh vad fint!





licklicklicklicklicklick. Måste skaffa mig en bättre cam kanske ?

Nu går jag ner och lägger mig i sängen, läser CHIC tills jag blir på bättre humör.
Peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0