dagen efter

julen i ljunghusen blev riktigt lyckad. Mycket god mat, singstar, guitarhero med mera. Jag har ännu en gång kommit fram till att jag inte kan sjunga, slog dock farfar haha :) Vid 12 kom taxin och jag stupade i sängen väldigt fort.

Ikväll blir det nog utgång och imorgon nova lund med mamma. Ska leta efter jeans och skor , en väska i något mindre storlek än hocketrunken jag har nu. Så max 5 mojito ikväll anna! fast vi vet hur det blir när ja ska ta de lugnt..

va och hälsade på min nya kusin felix. Två veckor bara. Ahh så god damn söt, han trivdes bra i min famn, gav inr ifrån sig ett enda ljud. Barnvakten är kirrad redan då ju haha. Jag hade fixat ett par mjukisskor med musöron på till honom, riktigt söta.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in ...



god fortsättning



kramar :D <3

2008-12-26 @ 17:09:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0