dan före doppare dan

ännu en snuskig titel.
Om 2 minuter är det julafton. Det kommer vara julafton innan detta inlägget är klart,damn.
För två år sedan satt jag och mitt ex och spelade bingolottos uppesittarkväll, haha, vi vann inget. En minut kvar till jul.
Förra året kommer jag inte ihåg vad jag gjorde dagen innan jul.

en aktiv dag today. Gick upp nio och käkade frukost och klädde på mig, mamma körde mig till jobbet, slutade jobbat fem. Lunch blev sushitallrik och middag pasta rosso hos sara med favoriterna. God jul nu!.
Vi skrev framtidsbrev till oss själva som vi ska läsa om ett år. Skrev om hur vi tror vårt liv kommer se ut då haha. Kul att läsa då. Tryckte i mig en massa gifflar, lussekatter och glögg också. Julstämmningen sitter faktiskt på plats och jag ser fram emot morgondagen, eller ja om 12 timmar.

jobbade min sista dag på lovet idag, nästa gång ja ska jobba ska ja lära mig kassan huhu. Men fyra dagars arbete ger typ 3000 svenska riksdaler ju, utan skatt.
Jag blev inte lurad av jackkaparen. Hon skickade mejl och skrev att hon hade satt in pengarna idag. Jag är rik som ett troll nu ju, om man jämför med vanligheten..

SKIT måste tvätta bort ansiktsmasken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0