dear god

ja då har man ju börjat jobba som butiksbiträde, haha låter lite flott tycker jag, om man jämför med diskare typ. Jobbade 15.00-18.30 idag och imorron 10.00-17.00 kosingen rakt in på kontot den 25 tackar!

Imorron ska jag även hinna gå in på fritidsresor och kolla upp när man borde boka sommarresorna. Vi har nu hittat en resa till Rhodos. Vi ska tillbaka till samma hotell, jag menar det låg ju så nära bargatan och stranden så why not ? åker isåfall i slutet på juli. Ahh de kommer bli galet, två veckor denna gången :).

Sitter med turban och handduk, fortfarande genomblöt men jag har lite brådis, tjejsällskapaet kommer om en timme och jag har inte ens hunnit äta. Har inget hemma dock, får kanske köra en pasta rosso igen. Ni vet makaroner och ketchup. Det blir nog rätt lugnt för min del idag iallafall. Tiden vet man aldrig hur långt den hinner flyga iväg men jag behöver inte så mycket sömn ändå. Men bakfylla är inge att leka med när man ska jobba.


puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0