dear you

ja kära läsare jag kom att tänka på en sak bara sådär från ingestans. Ni kanske undrar vart nattens riddare tog vägen? och vem det var ect..

Tänkte dra en kort story utan namn faktiskt , kan ju bli en aning pinsamt, för mig då.

Vi träffades genom en vän till oss båda för över ett år sedan. Om jag inte minns fel så var det sommarlovet till ettan, alltså jättelängesedan. Vi började träffas lite då och då och det blev en del övernattningar, lika många bråk också för den delen. Vi är väldigt olika och har olika åsikter om ALLTING. Jag åkte till Thailand över nyår och två veckor framåt  och tänkte liksom inte att vi skulle fortsätta att träffas sen men jo de gjorde vi. Det blev mars och ja man kan säga att vi blev ett par, typ. Visserligen inget långvarigt par då han lämnade mig ensam och övergiven på en gata i pissregn på valborg! Inte snällt någonstans. jag hade ångest några någon timme för vad jag hade gjort, om jag nu hade gjort något. På kvällen dagen efter hamnade vi på samma fest och det slutade med att han sov hos mig. Sedan dess har vi träffats med jämna mellanrum fram tills för en månad sen. Det blev massa bråk, skitsaker helt enkelt. Men det är dom jag stör mig på.

Och det slog mig nu att vi inte har setts sen halloween. Damn. Det är mer än en månad sen faktiskt..
Vi pratar ibland men det slutar alltid med bråk eller liknande så nattens riddare är nu mera history people!

Nu ska jag möta katti.

Kommentarer
Postat av: diana

Det var ett tag sedan, allt bra?! =) Kolla gärna in min blogg som igår hade "nypremiär" ;) Stor kram// Diana

2008-12-13 @ 11:48:13
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

you gooo! bra ännisen

2008-12-14 @ 17:54:59
Postat av: Sara

sånna där nattliga besökare visar sig aldrig vara ngt att ha ändåså, så de e gytt ännis :D ses ikväll baby!

2008-12-23 @ 11:14:46
URL: http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0