det snurrar i min skalle.

Kom på att det är 5 dagar kvar till julafton nu. Pappa fråga idag om jag fram emot det och jag svarade nej. Jag har alltid blivit lite besviken på julafton, hemma. Vi har ingen stor släkt, inga tradiotioner (utan mig hade det inte funnits en gran i huset vill jag lova), maten som lockar är köttbullar ägghalvor och romsillen. Jag gillar hellre fira utomlands, slippa stressen och allt. Men detta året kanske jag fram emot det lite mer, ska på stor hamilje/kompis julfest i ljunghusen hos farbror pelle.

mitt ljud på dator jar lagt av ..

Imorron, julavslutning sen jobba sen fixa frillan. Blond it is! Kvällen bjuder på fest och lördagen på jobb. Kanske kommer i säng halv fyra för ovanlighetes skull imorronkväll.

Kvällsfikan ikväll på barista gjorde dagen, även snabbvisiten på friskis. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0