du är en dålig skådespelare

åhh jag känner mig plöffsig nu. Varför? Jo en kvinnas månadssak, lingonveckan kanske är orsaken. Jag har visserligen sluppit lingonvecka i 6 månader nu, shit vad tiden går fort (när man har roligt eheh). Staven i armen tog bort mensen men inte fan tog den bort sötsuget, plöffsigheten, PMS:en. Kunde väl tatt alltihop istället för att göra det värre. Därför känner jag mig litta plöffsig nu, tror jag.

hade wilma idag, jobbig hund ibland. Hon hade lingonvecka iallafall, blodade ner halva golvet. Men inte mitt problem. Vi lekte i snöslasket och pluggade lite. Sen gick jag hem och somnade i soffan. Olyckligtvis fick jag bara sova tio minuer sen kom mamma hem och väckte mig och sa att vi skulle träna. Sagt och gjort, befann oss bland maskinerna på friskis i en timme sen hem och käkade nudlar med cornkyckling och grönsaker. Vi har blivit såå nyttiga här..

annars har jag inget kul att berätta faktistk.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0