jordbävning och skor

Va de någon mer än jag som inte vaknade av "jordbävningen" imorse? Jag sov så gott, vaknade av ett sms halv sju där de stog "kännde du av jordbävningen?!" jag somnade om och trodde chickan var dum i huvudet. När ja vaknade på riktigt frågade jag mamma om de hade hänt? Så var det såklart sant, fan att jag missade det. En liten bävning som inte är farlig hade man ju velat vara med om.

Engprov idag, tackar. Det gick nog väldigt bra. Sen svenska antikens dramatik, inte lika bra. Det är ju så tråkigt.
Dagen avslutades med bowling, jag vann första rundan tackvare två strikes irad i slutet. Andra omgången behöver vi inte prata om.

Det blev lite mer julklappsinköp efter skolan med chickolina. Vandrade runt länge och väl. Vid halv sju åka chickan hem och jag mötte upp tina för en kvällsfika på eph. Myjset!

Idag fick jag mina pjucks!
ingen bra bild, blixten sabbar, rip :(



men ja, dom är fina, lite för stora så ska köpa gelesula att ha i så glider man itne runt heller. Har en tendes att svettas mycket om fötterna i skinnskor.

Men jag är lycklig, det som räknas ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0