jubb jubb jubb

daegn spenderades på jobbet och inte i smyge, bakslag. Linda (chefen) ringde halv elva och frågade om jag kunde komma in såfort som möjligt. Hon väckte mig, men jag pallrade mig upp och tvinga mamma köra mig. Jobbat till sju sen dratt 4 koppar te på barista för att sedan komma hem till mamma. Morgondagen blir inte mycket roligare, jobb 10-17. Kvällen däremot, sara har fixat julmys hos henne. I övermorgon är det julafton, sjukt. dan före dan före dopparedan, låter äckligt.

Fick min första vita lön idag, känndes riktigt underbart. Men andra hälften av pengarna för jackan har inte kommit. Känner mig lurad.. Mamma ska ringa imorgon och fråga vad som händer. "Jag har blivit lurad".

ska duscha nu, eftersom jag inte gjort de sen i fredes hos frissan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0