last christmas..

Jullåtarna går om varandra på youtube, det känns lite mysigt med 1 december ändå. Har pluggat lite på modernismen men har dock 150 sidor kvar i boken tills imorron. Håller på att ladda ner filmen nu så kanske den kan hjälpa lite ?

Idag hade jag sovmorgon till 13.00 ahh tackar. va uppe elva och övningskörde med pappa från b.flo ill fridhem, pallykalle kallas jag? inte en krock än, prima. Papi fick köra inne i stan inte ritkigt säker i trafiken än tydligen..
En timme på sats med cirkelträning, jäklar vilken träningsvärk jag kommer få imorgon för instruktören kunde ju verkligen inte strechta. åkte hem till Wilma och myste med henne till fem, då gick jag hem.

har kommit fram med lite ändringar jag vill göra inne hos mig. En lista på stuff.
- En mega saccosäck i  kopparfärg eller någon orange.
- En stor tavelram i svart, i den ska det sitta en stort foto på mig mamma och pappa.
- massor med ljuslyktor.
- nya sängkläder.
- nya lampor på toan

LjushållareLjuslykta

ja de är det som står där änsålänge.
Kanske nya soffkudar med ?

Nu ska ja kolla filmen pussnuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0