mer clementiner och julsång

Skalar dagens 5:e clementine, kommer snart se ut som en. Man blir ju vad man äter. Orange kommer jag bli också, fint till nyår. påtal om nyår så ser det rätt dött ut faktiskt. Förfest och efterfest är löirrat men däremellan ? Kanske blir tjejnyår vem vet.

Från clementiner till nyår till today. Månad, sista veckan innan tre veckrs underbart, efterlängtad lov. Sista veckan med skolarbeten, har visserligen lagt av hjärnan men har prov imorron och svenskauppgift. provet kommer gå bra ändå. Svenska uppgiften får jag fixa i veckan. Ärlighet vara längst och jag ska säga att ajg inte fattar hur hon vill att vi ska göra, därför gör jag inte den nu.

Föjde med Qim till paulikyrkan för att se på heleneholms julkonsert. jag hade väl mer trott att det skulle vara egna låtar och så. inte gospel, vilket det var.

Tog tag i min bleka kropp idag och drog med den till solariumet med cia på lunchrasten.


lite spaceigare med rosa rör, fett ös. berättarröst, vattendunstare, doftaggrigat med mera får man uppleva.
Men brunare känner jag inte mig..

Fick sålt mig jacka idag hurra! 1800 rakt ner i pragresekontot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0