pizza och narnia

Sitter hos Amanada och har precis tryckt i mig en vesuvio. Amanda slog till med en kebabpizza med extra sås, pul höhöhö. Hade tänkt fest ikväll men planerna ändrades till chillkväll, kanske att jag drar ut med idiotannika senare.

Igår var det tjejkrök alá anna, sen vidare till bunkeflo, long time no seen. Kom i säng halv fyra och gick upp kvart i nio för att jobba i 7 timmar. Mina fötter värker och jag knäckte en nagel,..

Blev en snabb lunch med pappa på heavens world, vetesallad med skaldjur, phooo! Klockan fem gick jag till bussen och hade tio minuter på mig att packa innan pappa körde mig till bussen som sklle ta mig hit. En död mus låg på bussen, riktigt vidrigt.

Imorron blirre övningskörning sen film med jesper, madagaskar 2 har jag önskat hohoho.

Nu ska vi ut med hundarna byebyebyebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0