sannolikhet?

Har nu gått och ältat länge över mitt hår och hur kasst färgat det blev sist, så gick in på larson & lange och frågade när dom hade nästa lediga tid. Fredag klockan tre ska jag bli blond & faboulos, tror jag. Om jag inte ändrar mig till ljusbrun. Jag ringde mor min och berättade, hon svarade "men, jag var ju inne och bokade tid till dig där idag också. Då fanns ju inte ens den tiden! Jag som skulle överraska dig." vad är sannolikheten? Mamma, det var en väldigt fin tanke.
Nu blir jag iallafall grann i håret innan lovet


Kommentarer
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar! =) Läs gärna mitt nya inlägg, har massa tävlingar på G! ;) Stor kram// Diana

2008-12-17 @ 00:10:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0