shakeing youre hips

Julkänsla till max idag! Julklappsinköp för fulla muggar med amanda, carro coh sara. Mamma är klar, pappa är snart klar, amanda är snart klar, carro, katti, farfar och farmor är kvar. Farfar jag vet att du läser min blogg, och om du vill skriva en kommentar genom att trycka på "kommentarer" längst ner i inlägget så kan du skriva vad du önskar dig :).

Struttade runt i nästan fem timmar, hitaade en del fina saker till mig själv men köpte dock inget. Bara nuts. Vill ha ett par grå jeans så det blir nästa inköp tror jag.

Ännu en besvikelse när det gäller pälsjackan, den är slut på cubus också. FAN! det är inte meant to be..

jajajajaja de löser sig alltid!

imorron är det fredag, det gillar jag ( rimmaren herself höhö!) Det blir tjejparty här, kanske utgång vem vet.


Kommentarer
Postat av: Olsen.. plz

ska du inte fråga vad jag önskar mig?

2008-12-04 @ 23:28:00
Postat av: Farfar

Att du kommer på min 75-årsdagsfest = julklapp !

2008-12-05 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0