skumm tomte eller skummtomte?

Jag hatar rent ut sagt ettorna , inte alla men många av dom, på vår skola. Sen dom kom har skolan sjunkit totalt. Inbrott efter inbrott. Knark under skoltid, nolltollerans. Ibland undrar man om deras föräldrar har nått vett i skallen, för deras barn har ju inte det. Visserligen så  förekommer knark under skoltid hos rätt många, har finfina exempel på några. Inga namn näms. Jag har aldrig förstått saken med droger faktiskt. Dom som håller på med det säger att det inte är farligt att röka maja. Kan man ju fråga om man tycker det är fint med en sönderfrätt hjärna också...

Lov krävs nu! Klarar inte av skolan alls nu blöblöblö!!!

Imorron blir jag körd av jesper till skolan, går till tolv sen sola solairum. Det är ju endå en fin dag. kvällen ska spenderas med idiotannika och sex and the city hela kvällen.

Fan vad jag har blivit negativ här på bloggen på sistonde. Sorry, inte meningen. Skyller på hormoner.
Och att jag är mobillös, ska bara klaga lite till, den hade inte kommit in på hittegodsavdelningen på skånetrafiken så japp den är gone for life. Mamma var snäll nog att köpa klänningen till mig som lite tröst, eller för att jag behöver den till julafton hmm.




ska man ? Juli i amsterdam. Men vart fan får jag pengarna ifrån. Starta insamling tror jag.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Men herregud inbrott och en massa shiet, dom verkar ju vara helt körda i hela huvudet.

2008-12-11 @ 10:29:24
URL: http://ruckis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man blir lugn och mer koncentrerad om man tar lite maja och du sa det ''fräter'' sönder hjärnan visst kanske lite. men alkohol förstör hela kroppen och levern blir kaputt o du vet va de innebär

2008-12-11 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0