spya deluxe!


Dagen har varit katastrof. har hetsat på toaletten 7 gånger, bakom västervångs busshållplats en gång. Vinterkräksjukan har kanske nått mig?! Fick hoppa av bussen från jobbet hem , som jag fick gå hem ifrån en timme tidigare. för att få upp colan jag drack till lunch. Pappa fick hämta mig där. Sovit fram tills nu, fick i mig tre köttbullar i små tuggor innan jag knoppade. Dom finns kvar i magen.

En avslagen cola och några köttbullar gör mig sällskap nu. Ska se om det får stanna kvar i magen dådå. Gossip girl som gäller framför maten nu.

MIn mage går inåt, gravid åt andra hållet typ. Det är inte hälsosamt at all tror jag. Kan äta julmat gånger tusen utan at få ångest nu ju, det är ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0