still no phone

nej jag är handicappad, lite iallafall. Känner mig onåbar och död. En pryl som räddar mångas vardag är nu borta ur mitt liv! Mobiltelefonen tog människan med storm och jag är en av många som upplever den sura delen av att äga denna pryl.  Sen kom jag på att att det är ju inte hela världen. Fem dagar av mitt liv utan mobil kan ju inte vara så farligt. jag får nytt simkort med samma nummer ju. letar efter en ny mobil under mellandagsrean eller tradera. Bara alla jävla nummer..

Slutpladdrat, snyft snyft ja det är lite synd om mig men jag mår ju bra förövrigt!

Efter skolan som slutade halv fem ,på denna perfkta dag, åkte ja chickan och jes till staden för att pladdra skvaller över en kopp värmadne dryck. satt nog där i en och en halv timme, snackade gammalt och nytt sen gick vi in på storgatan för att värma oss. När jag går förbi cafe IN eller iallafall det som finns kvar därkännes jag den där äckliga lukten av konserverade paprikor. Klökning på G! Hittade en finfin klänning inne på gallerian som ja ska knipa med mammsi imorron.


Ser inte mycket ut för världen med är faktiskt väldigt fin på!

Det blir en runda jeapordy (nya beroendet) innan sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0