tomten jag vill ha en riktig jul!


frukost framför brasan med köttbullsmackor, varm chocklad och julskinka


Nej jag har inte växt ifrån stumpan än .. haha


och i den hittar vi taddaa!
bodyscrub med handskar, mamma tycker jag är skitig :(
Lösögonfransar till nyår
concealer
torrshampoo
Hurra!

klapparna under granen var fina dom med, resecheck, presentkort på indiska, pengar, lyktor från indiska, och en del annat. Bra saker som jag önskat och behöver! Tackar.

Kvällen fortsätter snart då vi blir hämtade i taxi och körda till ljunghusen där min kära farbror med familj bor. Julfest med 25 personer kan slå stort ju.

Måste hitta skorna från london nu, ska inviga dem ikväll tänkte jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0