tråk

ja idag kära läsare har vi inte mycket att hurra för. Visseligen har jag inte spytt, pannkakorna får stanna kvar i magen.
Sitter med en påse grillchips nu, måste lagra lite ifall man får ännu ett spyanfall ju. Granen är klädd men min kamera är för tillfället borta, igen, så inga julbilder idag ( inga blond bilder heller..). Hur kan man lyckas slarva bort den hela tiden?! Den kommer väl fram förr eller senare

Ska ringa jobbet imorron och säga att jag är frisk. Och om det inte blir jobb imorgon så blir det en runda med mamma till smyge, hämta singstar på hotellet. Måste ju ha någon form av pinsamhet på nyår.
På kvällen väntar etage antagligen, om febern försvinner.

Fina jag tänker på dig och hoppas allt går bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0