JIIIHAAA




jag är inte handicappad längre! dock är mobilen min gamla fina fattiga guldiga nokia. jag har samma nummer men har inga nummer på mobilen så kära ni som vill att jag har ert nummer ge mig det isåfall.

dagen har gått snabbt och har hunnit med sol och julklappshandlning. Fick reda på att ja ska jobba imorron också 11-17.00, money money!

Kvällen blev kastrerad totalt, folket ville festa istället för att mysa film. fattigt..
Själv vet jag inte än vad jag vill. Får helt enkelt se, har några alternativ.


Gick snabbt och smärtfritt att bestämma det ja. Blir b.flo med amanda, idiotannika och emma. Ska ta de lugnt och INTE gå och lägga mig fyra som förra fredagen innan jobbedag. Va lite trött..

Nu ska ja hoppa in i duuuschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0