want you take me to FUNKYTOWN

Madagaskar två, jag må vara barnslig och omogen men hahahaha jag skrattade nog 99 procent av filmen. Hann även med två diry sanchez avsnitt. Får ont i hela kroppen när man kollar på dom, fyfan. Sen blev jag hemkörd för typ en halvtimme sen.

Ska raka benen innan jag går o lägger mig, ska basta imorron på sats så tänker inte sitta med orkadade ben nej.

Så nu har jag bokat in ännu en tripp nästa år, hur fan ska ja få ihop pengar haha, denna gången är det sthlm. En weekend me Jesper och steka i två dagar. Och rhodos är uppkollat nu ju 6.500 för två veckor på samma hotell, det kommer bli så äckligt bra. Så var det prag på påsklovet och danmark nu på jullovet. Mymymymy. Gäller att ha kvar jobbet och lägga undan varenda krona man tjänar där. Plus får nog sluta upp att handla för det är kul. Men en resa är ju bättre än en par skor i längden, eller ?

Duschen kallar!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0