we were eachothers destiny

Godmorgon god morgon go morrn! Typ. Har precis vaknat från min powernap, yes. Tro man vaknar tio då, tur att jag inte hade några utsatta planer iaf. Är fortfarnanade trött men tvingade mig upp annars kommer jag vakna 6 imorronbitti aspigg. Kanske detta inträffade för att jag bara sov fyra och en halv timme inatt (en halv timme mer än förra hegen hurra!) sen jobbat sex timmar på de ? MÅSTE slutade somna så sent när jag ska jobba sex timmar..

Håller på att ladda ner dude where's my car och har två påsar chips, fast jag orkar inte äta ett enda. Idag har jag ändå "bara" ätit en big mac & co, donken var det enda stället i stan man kunde äta lunch på där det inte var fullt eftersom folk trycker i sig maten. Orkade inte ens äta upp hela och rörde inte pommesen, sjukt. Sen åt jag fem prinskorvar när jag kom hem. Och nu är jag fortfarande proppmätt. Min magsäck har nog krympt under natten.

ska iallafall hämta julmusten!


en sommarmorgon 08. Fasen vad jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0