why do you run so far away?

Jag har gett upp pälsjackan nu. Idag blev jag istället halvägare av en pälskrage , farmor och jag delar. Kommer bli fin till nyårsblåsan minnsan. Skräcken inför nyår kommer närmare och närmare. Blev bjuden på två nyårsfester idag, en i sthlm till en dj på rhodos som vi träffade där, öhe? Sa nejtack. Sen en på skolan, men antar att hela huset kommer lukta maja så skippar nog den med.

Jullovet har satt sina spår redan, jag har fett hår, luktar illa av solarium och är sugen på knäck. Fan att man ska bli sunkig på dagarna/kvällen bara för man är ledig.

Jag börjar bli lite brun nu, lite. Ökar min risk till cancer med många procent men vill man va fin får man lida pin, right?


och du är fortfarade en idiot baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0