yes I know

tjatjatja! Ledsen att jag varit kass på att uppdatera, vet att ni sitter och biter naglarna av er så spända ni är. Tyvärr blir itne detta roligt inlägg eftersom jag är riktigt sleten och trött = gårdagen i köpenhamn var lyckad.

Blev bjuden på bio i fredes av kalinka, julklapp nr 1 (klapp nummer två parfympaket, mjau) Det blev Yes man som rullade på duken, längesen jag skrattade så mycket. Tejp-scenen slår det mesta haha.

igår vad det köpenhamn för hela slanten, 11.00-03.00 sen stupade jag i säng hos en vän. Detaljerat om resan imorgon.

Idag blev jag hemkörd vid 12, kom hem och upptäckte att jag inte hade mina nycklar, dom är kvar i danmark.. Tur nog var det öppet in till mig men ingen värme. Två filtar och ett täcke i soffan, robot wars på tv (bara en kanal funkade vid tillfället såklart) och fick ligga där i 7 timmar innan mamma och pappa kom hem från lund. 

ska titta film och tycka synd om mig nu. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0