you said you'd take me wherever I wanted to go

andra advent, hurra?
Om två veckor är det julafton typ, plus någon dag.
I veckan får det bli fler julklappar, har ändå inget plugg denna veckan.

Efter narnia och stardust igår tog ja bussen hem och fick x-antal fyllesatal från diverse personer, haha. Somnade runt två och vaknade inte förens två idag. Övningskörde en timme utan motossiopp, yea! Annats har dagen gått åt till dammsugning, städning, pch annat tråkigt. Madagaskar två väntar hos jesper ikväl. Blir hämtad halv åtta så har en timme på mig att spela sönder bubbles först..

Jackan på cubus är också slut, döda! Så någon pälsjacka blir det inte, ska på jakt efter en päls"krage" istället eller nått.

Dagens sko har helguppehåll bara så ni vet..

Också vill jag ägna en tanke till min fina farfar som har suttit och varit jultomte i stan i helgen, goodwill enkelt.


fick nyss detta mejl , vet inte om de går at läsa så bra men det står att jag min mejl drog fram sen en vinstmejl och att jag har vunnit 590,983 pund. varför kan inte detta vara sant istället för spam, det hade faktiskt inte vatt helt fel :(

nu kommer jesper om 20 minuter. Lång tid att skirva bloggis idag och inget bubbles heller.

Ska klä på mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0