I am not like all the rest

om två dagar är jag på kreta nanananana. Sjukt skönt!

Sjukaste kvällen inatt, den var så verklig. Drömmde att ajg var på kreta och det var underbar, en morgon vaknade jag med en tattuering på magen, en stor en, visste inte hur den kommit dit eller någonting. Jag vaknade till tre gånger och varje gång kollade jag under täcket om den fanns där men näe.

Gjorde mig verkligen sugen på att gadda mig men utan föräldrars tillstånd vill jag inte. Och eftersom jag inte har det får ajg snällt vänta tills jag fyller 18.
Har iallafall kommit på vart jag vill ha den. Tänk revbenben under bröstet på vänster sida. Vad som nu ska finnas ska böra tio-femton cm under bröstet och sen går det som ett "S" upp på bröstet.
Okej inte för att någon kommer förstå men ja. Nu är frågan bara vad? Varit inne på mitt efternamn och istället för M:et ska det vara jungfruns stjärntecken som också är ett M med en fjong på.
Ja nu blev detta klyddigt menmen.

lyckas hålla mig till mina planer änsålänge. Blev friskis i en och en halv timme. En halvmil plus mage och ben, nöjd.
Dagens blev när en man/kille skulle imponera och det hela slutade med ett krossat fönster. Pinsamt läge mannen.
Men kul varre.

Precis kommit ut ur duschen och ska nu planera min middag. mami och papi är på hotellet och ska ha tvådagarskurs så det blir middag alone. Nått easy typ spagetti + köttfärsås eller korv.jaja.

Ikväll blirre chilledill med kattfan. Long time no seen där, dåligt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0