I kissed a girl and I liked it

tjatjatja!
Nu e de dags med up-date!
Tänkte bara köra en kortbeskrivning av veckan på kreta sen får bilderna tala för sig själv.

Resan började med att taxin var försenad = mami blev smått irriterad. Vi hann i tid innan gaten stängde och satte och och väntade med en frukost. Halv 8 på morgonen gick flyget och vi va framme runt halv elva på kreta. Transfer till hotellet och jag hade inte sovit på ett dygn så deckade fint i bussen från flygplatsen. Kom till hotellet runt halv ett och jag gick o la mig på bäddsoffan, har aldrig sovit så dåligt som jag gjorde på den! sov till två och sen gick vi ut för luch och sol och bad.
Veckan innehöll sol, bad, god mat, 40 grader, tidiga morgnar pga av ljuset, drinkar, utflykter, vattenland, fetaost, greksallad, strandtennis, korsord, läsning, hundar & getter.
En sjukt mysig och skön vecka. Nu blir det Sverige i en månad sen drar jag manda och carro TACKAR! Ska boka nu i veckan :)

Fick ett fint sms av sara sista dagen på kreta "Har hittat resa till Gran Canaria på sprotlovet för 3500 om vi bokar nu" Det gjorde min dag, så nu har jag två resor att se fram emot tacktack.

Sen har vi då up-date om falsterbo, sjuk kväll.
Blir hemkörd till sara vid ett och blir sedan hämtade av vicys mamma och nerkörda till skanör där vi gör iordning med madrasser, sovsäckar och väskor i huset. Gick till ica för att köpa mat men eftersom ingen hittade fick vi fråga ett antal gånger om vägen. Till slut blir vi köra dit av två übersnygga killar. Tyvärr såg man inte mer av dom sen.
Gick hem igen och bytte om och började fixa oss. Vid halv sex droppade manda och carro in och vi började med middagen , Köttbullar och makaroner de luxe. Började smådricka till klassiker som , Who let the dog out, you touch my dingdingdong med mera. Kortspel och dans tacktack.

Vid nio tog jag mina gummistölvar och vi promenerade mot bussen som kom precis när vi kom ut så de va bara att springa, och de gjorde vi. Träffade några andra killar och hade följe med dom till campingen där kalabaliken började. Vi blev erbjudna öl och sittplats av några från laholm, sen blev jag bortrövad ( en random kille kom fram och lyfte upp mig på hans axel och sprang iväg, normalt? nä) Sen drog vi oss till tryggre kvarter med kännt folk.
Mörkret föll och man såg ingenting, snubblade fram över tältlinor och nässlor. Vid 3 blev det taxi hem. vaknade imorse och mådde som jag förtjänade tur var gick det över anbbt och jag bytte och och sedan blev det buss hem med all packning. Hade mer packning till falsterbo än till kreta sjukt onödigt!

Well lång update och lägger in flera bilder snart.
Ska bara ta en dusch. Ikväll blir de party och sen utgång.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0