I was the black sheep of the family

I'm happ I'm happy, sista dagen på svettigt café imorron, tack! Ska dock försöka leta nått nytt i limhamn till hösten, alltid bra med extra cash. Kanske butik, vem vet..

Är det normalt att ens hund hoppar runt i sängen och jagar flugor?

Fika idag igen på pronto, idag med manda och carro. Fin kväll på lilla torg, mycket folk. Nästan lite utomlandskänsla över det hela. Nu är det iallafall 90% chans att vi kommer iväg i augusti woho!

Va hemma runt halv tolv och kom på att jag inte hade med min cykelnyckel, och eftersom cyklen stog vid busshållsplatsen fick jag knata hem och sen tillbaka. Tog med nike och för första gången har jag nu cyklat med hund, gick bra.

Taggad inför imorron och hoppas jag får besked om lördagen. Vågar inte hoppas nu men kul om det blir av.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0