if you change you're mind Iäm the first in line

JADÅ! NU är resan sågott som vår. Ska skriva på de sista papperna imorron sen är det adjöss Sverige.
Resan bär av till Rhodos för mig och carro den 10 augusti - 18 augusti. Vi ska bo i Rhodos stad i smeten och bara ha det så sjukt kul.
Hotellet...



Mötte upp carro i stan vid tolv och vi började springa in på olika resebyråer. Efter en timme hade vi typ 5 förslag som lockande så vi slog oss ner på eph för att bestämma vart. När vi kom överens tog vi vårt pick och pack och gick runt en runda i staden. Hittade en söt topp från saint tropez och en ny bikini från benetton. Lite smycket och sånt med finfint.

Vid tre sa vi hejdå och jag träfade nattis för en lunch på heavens world och snack om både det ena och det andara. Gick också rnut och letade fynd, hittade inget mer.

Bid fem sa även vi hejdå och jag promenerade ruint själv till halv sex då mami och papi kom in. BIOTIME!
Satte och och drack mangofrapino på eph sen såg vi mamma mia. My vad den va bra , ritkigt härlig. Hade gåshus 90% under filmen :)

Åkte hem och käkade och cyklade jag till sibbap och stötte på jes + emil + massa myggäckel.
Satt där en stund och blev myggbitna. En timme senasre fick jag nock och cyklade hem.
Ska sova snart. Fixa papper sen dk me farfar imorron.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0