I'm living the life

Hola goapa!
Minilördag idag och det firar vi med? Ja de vet jag inte...

va inne i staden med kattikatt, nya reafynd.

 
Rosa kofta från zara 150 kr
Det nya linnet från igår :)

Hittade även ett par rosa esandrillos på vero moda för 50 spänn tackar!

Lunchade på Gökboet med lax och sallad. Sen begav sig katti till jobbet och jag stryde stgen hemmåt. Sprang på Sofie och hennes kompis påvägen så det blev mina busmates.

Va ute en timmes runda med nike nu precis och funderar på vad ja ska börja göra nu
- skriva nytt cv
- rensa garderob
- sortera alla bilderna på datorn

Blä börjar med bilderna.
katti gör min ensamma kväll mindre ensam genom att komma hit och baka negerbullar & titta på skräckis.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Sara

Asså jävla unge! Du ska med mig ut i helgen och va min shoppingguide! du ska fan ta och hitta lika snygga reafynd åt mig! :D

2008-07-23 @ 21:25:56
URL: http://bergstrand.blogg.se/
Postat av: katti

det heter chokladbollar!!!!!!!!!

2008-07-23 @ 21:35:21
URL: http://gantslirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0