inatt inatt inatt inatt

Åhh om 13 timmar kommer taxin. Om 20 timmar är jag på kreta. Om 24 timmar ligger jag på en strand och mår sjukt bra.

Jag kommer sakna en del såklart och ni vet vilka ni är. Kommer främst att sakna Nike som vi ska iväg och lämna snart. Hon måste tro att det är hennes extrahem med tanke på att hon får bo där några gånger per år. Synd om hunden.

Inatt fick jag sällskap i två timmar av hoffnell, han skulle egentligen bara hämta sina filmer men det slutade med 1000 frågor (som blev typ 12 frågor). Dom var så djupa att det tog lång tid att svara = tiden gick. Vid halv fem fick han åka hem eftersom jag var trött och det var ljust ute.

Ska även göra ett nytt försök att få upp min header. Lyckades iallafall byta typsnitt medmera, hur vet jag inte men det får duga sålänge. Nu ska ja rensa min Ipod så jag har bra ny musik till resan.

Sen måste jag packa och middag med farfar och träffa snuttisar, blä. Stressigt.

Han iallafall träffa sofie, en lunch i solen och snack om USA. Mys.

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0