jerk it out

JAAA! Mina planer har hållt!

Idag var en bra dag, sjukt bra dag. Börjar med solsken vilket var perfekt för danmarksresan.
Vid halv elva åker jag mami och papi in till stan och går in på ticket. Chansena var små eftersom vi var tvunga att hitta ett hundpanionart som tog emot vår vovve i 8 dagar på så kort varsel.

Efter tio minuter och några telefonsamtal till olika hundpansionat satt vi med tre biljetter till KRETA. Vi åker på torsadg halv sju på morgonen och kommer hem på natten till fredag om en vecka. yeahyeahyeah!




sjukt mysigt. Ligger i en liten by så det är inte så mycket party men sparar mig tills brudresan.

Även dkplanen höll idag. Klockan tolv, efter en snabb ceasarsallad på café gustav adolf, så stog jag på centralen och växlade in alltför mycket pengar. Tåget tog vi så vi va i köpenhamn halv tre. Lullade runt lite sen in på tivoli.
Låste in värdesaker sen sprang vi runt i flera timmar.

Gosh har ont i fötter och ben men dagen har varit så bra!

Imorrno ska ja hänga på friskis och träffa katti. Får se om jag hinner med rusta, måste ha tält till falsterbo ju.
Att jag ska bo i tält finns det ingen som kan föreställa sig, jag kommer muta in mig hos någon med en ritkgit säng och dusch skulle jag tro. Skit under naglarna är inte min grej. Men vafan ska man då göra i falsterbo?! Ähh jag får klara tre dagar.

Nu ska jag sova är stentrött!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0