let's party all night long

Kan inte låta bli att skriva. Denna veckan har varit farfylld och lite halft onykter, blir så när man inte jobbar.
Jag ska leta nytt jobb men det är inte förens om tre veckor jag behöver det så då tar vi tag i det om tre veckor, inte nu.

I måndes var vi hos sara där det blev krök och bad med vänner. Badbrottning, megadrinkar, 50 värmeljus. En fin kväll som slutade hos Carros bäddsoffa. Lovar att jag sov bättre i den än den på kreta.
Har även haft nerräkning till vår resa, nu är det bara en och en halv vecka WOHO!

Igår var det twisterturnering och krök hos vicy som gällde, tog det rätt lungt. Dock vann jag twisterturneringen med stor stolthet. Vid ett blev jag trött och deckade i vicys mammas säng.

vaknade av att fyra nötter kollar på happy feet på volym typ 60 = för högt. Gick upp och en halvtimme senare satt jag på mc donalds med en ceasarsallad framför.  

Bo01 blev dissat idag och istället var det saras trädgård som gällde. 7 personer i poolen blev vilt och jag blev blöt. När vi fick nog av sol och bad köpte vi 10 paket nudlar och det blev lunch.

Nu sitter jag hos carro och vi ska snart till pildammarna för att heja på jocke i sommarchansen. Ikväll blir det lungt sen börjas det igen till helgen.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0