look what I can do with my feet

ÅHHH vilken kväll det blev igår , riktigt lyckad och helt enkelt en perfekt början på sitt riktiga sommarlov nu när jobbet är slut. Äckligt skönt och jag är nöjd med mina insatser för denna sommaren.

Som sagt sista dagen igår, satt och såg sådär allmänt mobbad ut tills katti och bjaaarn kom fram och höll mig sällskap fint av er. Vid sju tog jag mitt pick och pack och tackade för mig. Tog bussen hem och var sådär allmänt stressad som man bara älskar att vara. not. På 20 minuter lyckades jag få på mig indiankläder, halvsminka mig och hinna med bussen. Mötte sara och fortsatte min sminkning utomhus i motljus, gick sådär. Blev även krigsmålning och fjädrar, kan ju säga att alla som körde förbi glodde något så extremt! Såg ut som om vi firade spaniens vinst en vecka försent.

Kom ner till höllviken och där möttes man av cowboys och indianer till höger och vänster. Även två nötter som klätt ut sig till mexikanare, kvälles bästa! haha. Det blev vattenkrig, ofrivilligt, och dragkamp. Indianerna förlorade, kasst.

Kvällen fortsatte med musik, alkohol, mer vattenkrig, vattenpipa och skratt. En extremt kul kväll. Vid två blev jag trött och deckade i en soffa. En timme senare blev jag väckt och då var det dags för efterfest och jag är ju inte den som bangar så tänk er 4 idioter, en sterio med smurfhits och för mycket krök. Vid 4 fick vi för oss för att bada så vi gick ner till havet men påvägen hittade vi en pool. Mycket varmare så vi busade till det och hoppade i där. Inte jag dock men blev lika blöt ändå när joel gjorde en bomb. Sen sprang vi därifrån, mange och joel i sina mexiokläder haha. Har nog inte skrattat så mycekt på länge.

Lyckades somna i en tältsäng runt fem och blev väckt med en ny efterefterfest vid halv tio imorse. Huvudet dunkade men det sket jag i. Frulle och blöta kläder är inte helt fel. Blev hemkörd 11 och nu ska jag ta min indianvän sara och åka till bo01 för en dags stek!

    
Jag, Sara, Mexikanarna haha, carro & jag, Sara Amanda & Carro.

Tack för kvällen Baltzar som höll i det hela och tack till alla som gjorde kvällen till den sjukaste på länge!

Over and fucking Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0