oteknisk? JA

har precis knopat ihop en header i paint, ingen 10 poängare men iallafall lite mer personligt. Men nu vill det inte komma fram?! Blä.

Får ta privatlektioner eller något hos katti eller sara.

Myskväll med katti, blev den hemska filmen tretton. KOm ihåg hur jag och Qim alltid tittade på den och var lika faschinerade över att dom vågade göra allt dom gjorde i filmen. Nått år senare kom vi på att skådespelarna var äldre än 13 och att det var film. To bad.

Imorron har jag fullspäckat schema
Först lunch med sofie som kommit hem från USA!
Sen lämna nike på hundpansionatet
Middag med farfar
Fika med tjajorna innan jag beger mig

Och däremellan ska jag hinna packa och så. Får gå upp tidigt..

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0