please don't make me cry

Lillördag woho! Dock ingen fest för mig. En kvällsfika istället, har jobb imorgon så.
Tog ledigt idag, jag "hade blivit stucken av en geting och var tvungen att få kortison eftersom jag kan dö annars". Visst är jag allergisk mot getingstick men dö är väl kanske att ta i. Men det gick nog bra att dra den lögnen.

Blev väckt kvart över tio och drog på mig bikini och en tubtop. Satte mig i bilen med mami och nike, körde ner till limhamnsfältet och va där i två timmar. Lyckades under den tiden bli attackerad av rapsbaggar(!) riktigt vidrit, attackerad av nike, bränna mig på näsan. Men det var iallafall skönt med solen.

Körde hem runt ett efter en glass på stranden. In i duschen och fixa mig direkt ja kom hem sen in i bilen klockan två och blev körd till erikslust där jag fick ta trean till bo01. Jäkligt komplicerat att komma dit jag skulle men till slut kom jag iallafall fram till sara & co. hann bara sitta i 10 min sen fick jag bege mig till eph där "interjvuen" skulle hållas. den blev förflyttad en halvtimme så satt och snackade me lina, dharlott och therese.

När bossen kom blev det snack om lördagen och vad som gäller. Jag säger bara sex and the city team på högsta våningen i turning torso, cocktails, håruppsättningar och gratis kläder. Får bara hoppas att det gick vägen. Vågar inte hoppas för mycket eftersom jag inte hade någon erfarenhet men ändå.

När det va klart tog ja bussen till trianglen för att springa in på din sko och köpa indianskor till fregad. 19-årsfest med vilda vestern tema. Ball.

Nu ska ja in till stan och ta en kvällsfika med sara :)

Over and Out

 
Indianskor från din sko woho!



outfit för dagen bestod av:
Tunika - saint tropez
jeansshorts - H&M
halsband - flash
skor - dna-shoes
väska - bianco



Kommentarer
Postat av: hoffnell!

haha, fulaste skorna jag någonsin sett!

2008-07-04 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0