Sunshine in malmö

tja hej tjena tjenixen!
Varit en svettig dag på jobbet, stekvarmt och bara suttit och flämtat i 6 timmar. Sista timmen fick jag gå in eftersom jag var typ blöt så kvavt det var ute. En dag som denna ska man inte jobba utan steka på stranden! Well sista dagen imorron och sen blirre indianparty på kvällen tacktack.

Idag blev jag ägare till den fina klockan yeahyeah!
  
 

En klocka och två ringar blidde det.
Fynden gjordes på GULDFYND och klockan gick på 174.50 kronor och ringarna typ 70 kr/st

Nu ska jag bege mig in till staden för en fika med manda, längesen man träffade sin älskling ju! Men först ner och äta jordgubbar. Later dudes!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0