Talk to me, tell me your name!


Åhh liver leker till max just nu, bara rädd för att allt ska skita sig. men på sista tiden har mina planer faktiskt gått igenom :). Vädret kommer tillbaka och imorron blirre bo01 och bättra brännan.

Mjau, mötte upp carro i stan idag vid elva och skrev på alla papper så nu är resan verkligen bokad och klar, om tre veckor drar vi adjöss. En halvtimme senare satt jag på en buss påväg till dk med min käre farfar. Blev en mysig dag med sol, glass, talking och lunch. Gick upp och ner längst ströget och bara gled med stömmen.

Vid 5 åkte vi hem och mami hämtade mig, åkte och införskaffade maut sen hemåt.

precis ätit och har 0 planer på vad ja ska göra nu... Katti, längesen man såg henne så får la ta tag i det ikväll! saknar dig!

Ja nu blirre promme, ut i limhamn och bränna kalorier. Sen ska jag decka tidigt , har inte sovit ordentligt på hela tre veckor, men det ingår väl i sommarlov.


farfar :)

Inköp från igår

Linne från saint tropez 119 på rean
annat linne 129 på rean VILA
vit bikinitopp från 45 på rean H&M
rosa bikini 250 på rean Benetton

Fina fynd inför resan.

Nu ska jag dra mig.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0