together we cry

Om fem timmar e taxin här, har jag packat? Näe. de löser sig, har ju fem timmar på mig :D.
Blev en mysig kvällsfika på Pronto.
Började med manda carro och lotta, sen fylldes det på av sara vicy och emn jag är dålig på namn men en tjej till. Mysigt nu såhär innan avresan. Gaah kommer sakna er!

Innan fikat kom som sagt farfar på besök och vi bestämmde datum till vår tradiotonella danmarksresa, den 22 juli tjoho.
Det blev grillade revbensspjäll och potatissallad. Något som man äter grisigare får man leta efter, hade marinad över mina händer och en bra bit upp i huvet, men gott varre.

Nu borde jag ta tag i mitt packande innan jag deckar, vilket jag inte skall göra!, men risken finns och då vill jag iallafall att min resväska ska vara klar. Ångenst om jag somnar nu utan att ha packat och papi väcker mig när taxin är här?!
Måste packa nunununu.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0