we were forever

åhh har fedeskoskav efter gummistövlarna som jag traksade runt i under kvällen i falsterbo.

köttsår så att säga , den mindre graden men endå , fick gå runt i flip-flop i stan flip-flop med snäckor på?!
blä på skoskav.

Hela dagen har gått åt framför datorn, suttit och ruttnat som en annan zigge. Klockan blev halv sju och jag begav mig till bussen och när jag på satt ingen där ingen sara som vi bestämt. Skickar ett sms och frågar var hon e. Får tillbaka "men du sa ju 20 i 8" åh näe tänkte jag. Så hon fick ta nästa buss. Träffade carro på pronot när jag kom fram, manda kom 5 minuter senare och vi gick in och beställde. Sen kom sara och vicy. Blev snack om helgens bravader.

Även kommit underfund med resan blir tyvärr bara jag och carro :(. Visst kommer bli askul men utan amanda? Det ska ju vara vi tre. Får ta igen det nästa sommar helt enkelt.

Ska upp tidigt (halvtio) imorron och in till stan öfr att börja jakten på resor med carro. klockan två ska jag möta upp nattis om lite up-date från hennes liv under sommaren. Kvällen får jag se vad den bjuder på, filmkväll lockar.

Ska tanka nån film nu och sen decka stenhårt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0