wearing my rolex

Tjatjatja!

Blä blev inget bloggande igår näe. Hade ingen ork att sitta och ruttna vid datorn helt enkelt.

I fredes blöev det iallfall tillställning här, fest,krök, hålligång. Kalla de va ni vill men jag hade kul iallafall. Egen Dj och tackar gille för det.

Tackar dock inte dig som spillde ut öl på mattan, kastade ut min mammas underkläder på golvet eller spillt pärlsocker i köket :( onödigt va.

Fick städa till sex sen sova i fyra timmar sen va de upp och möta sara och emma på bo01 med carro. Blev sol och bad till klockan fyra. Åkte hem för att ta en powernap och dusch. Sara och carro kom vid halv nio då blev det pizza. Eftrer en stund kom TT och vicy och vi började smått förkröka. Vid halv tolv drog vi oss mot limhamn hem till anton där de hölls partaj. Stannade inte så länge utan förtsatte stegen mot bunkeflo till rodde där kvällen fortsatte.

Imorse blev jag väckt att en bakissara, tvingade med mig hem till henne för att sola & bada. Jag mådde pima så tyckte förslaget lät bra. Tog bussen till kronprinsen och köpte frukost sen vidare till Saras trädgård.

Det blev för varmt efter nån timme så vi gick till amandas jobb och hälsade på. Satt där en timme sen hem till saris igen.
Mami o papi hämtade upp mig och nu sitter jag i min äckligt varma säng.
Ska duscha snart eftersom svetten bokstavligt talat rinner av mig.

Ska käka ute idag, fira mami o papis sista semsterdag. Sen ska jag fanimig få en hel natts sömn..

Ska leta nytt jobb imorron. yeah

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0