were gonna rock down to electrice avenue

åhh! Satt och fikade med Sara på pronto och vi fick för oss helt sådär att boka en resa till sportlovet. Boka nästa vecka så man har något att se fram emot. Jag vet ju inte säkert om jag kommer iväg med manda och carr så de skulle vara underbart att verkligen ha något att se fram emot. Tänk en vecka på cran canaria med fest, sol och bad. Hur skönt hade inte de vatt?!

ska in på ticknet nästa vecka och se vad priserna ligger på. Och nu ska ja börja leta resa med mami och papi så vi kommer iväg runt den 10:e annars får det bli tyskland och gå på heidepark. Sen när ja kommer hem blir det en helg på falsterbo horseshow sen resan med manda och carro som jag verkligen hoppas blir av. Sen börjar skolan som kommer gå dösnabbt sen jullov och vem vet vart man hamnar då sen sportlov på cran canaria?! jag vill!

Nu måste jag gå till sängs jobb imorron. Två dagar till. visserligen kommer jag behöva jobba någrz dagar till för att få ihop pengar men de tar vi sen :).

Over and Out

Kommentarer
Postat av: saaariiis :)

DU? Slutat träffat snyggefredrik? :(

2008-07-03 @ 09:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0