you have to fight for your right to party

TJAA!
Jag som inte skulle smälla pengar ? Bortkasstad löfte. Blev staden idag med Sara ett baslinne och ett gammelrosa linne rikare är jag nu. Fint med rea.

Mådde sådär när jag vaknade, rent åt helvete så att säga när sara ringer och tvingar med mig till stan klockan tolv. Mjäh har inte mycket till val. Klär på mig och på med solbrillor sen var det bara att bege sig ut i jakt på jeans till sara.

Mah vad killen på jc är snygg.. sjukligt faktiskt.

Ikväll blir de minipartey igen. Först liten tjejmiddag här sen kommer lite vänner sen får vi se vart kvällen för oss.

Nu måste jag börja med maten är redan en timme sen men var tvungen att ta en powernap annars hade jag aldrig klarat av denna kväll.

Over and Out




långt vs. kort hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0