you just have to smile that smile

Söndag. Blä.

Först och främst GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE MAMMA SOM FYLLDE ÅR IGÅR! 45 år och hon är lika vacker som vanligt. Du är bäst och du vet att jag menar det. Du är den mamman alla drömmer om att ha.

Nu sitter jag och letar resor till grekland, förhoppningsvis drar vi på torsdag eller fredag. Mami Papi och jag. Mysigt. Förra året åkte jag med min dåvarande pojkvän till grekland och blev verkligen förälskad i landet. Så tillbaka är ett säkert kort. Inte till samma ö, typ rhodos eller nått istället. Får vara lite mer att göra nu när man åker men parents.

Sen vill jag säga grattis till pappa som för en av de första gånger spelar på hästar och dra hem vinst, haha. Tack vare att mami läste horoskop och det stog att han skulle ha tur med trav. Brabra. så ikväll blirre restaurang very najs.

Igår drog jag ner till bo01 med Sara och båda två deckade till i solen. Låg där och svettades i tre timmar sen drog vi in till staden och käkade kina box. Tog bussen runt fem och hann precis byta om och fira mami ensam med papi. Blev ett body butter av mig och massa golfprylar av papi. Sen kom gäster och det blev god mat och kladdkaka. Vid halv tio tog jag bussen till Sara och det blev film och chill. Var cptrött och höll på att somna. Vid tolv tog jag bussen hem och fortsatte vara trevlig mot gästerna, vid ett somnade jag.

Skulle egentligen till tosseslilla imorse men näe det blev inte av, och det var itne ens jag som planerade. Kasst.
Jaja ska leta efter resa nu och drömma mig bort till en fin strand och fina pojkar. puss!

Over and Out

 
mys på bo01, Sara ville inte vara´med på bilden :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0