you mess up my life

tja!
Äntligen har solen och värmen hittat tillbaka!!!
Sitter i bikini och ska i vilket minut som helst gå ut och lägga mig nån timme. Music och läsa finfint.

Vaknade imorse av ett högt "MJÄÄH" vem fan var inte det om katti, jag blir så ledsen. Hon sitter och läser högt ur guiniess world record's boken hela morgonen tills vi får nog och går upp för frulle, köttbullsmackor.

Sen tog vi en promenad med nike, satt i gräset och hade det sommrigt.

Igår blev det little miss sunshine, vad är bra med den filmen gott folk?! Jag inser det inte.
Till det serverades nygjorda negerbullar ( typ 80 stycken varav max 20 blev uppätna. 2 av mig...), dippa, morotsstavar, chips, popcorn och Loka.

hade tänkt att träna idag pga gårdagens konsumtion av socker. Men shiet det är för varmt, blä. ska ligga ute o steka istället.

har börjat drömma massa skit, helt tydliga drömmar. Som inatt drömde att nike dog och vi fick en ny hundvalp. Sen brann det på bergaskolan medmera. Igår drömde jag att ja gaddade mig (igen) Fast det blev fel stjärntecken så var helt kallsvettig när jag vaknade så mycket ångest jag hade.

HEJ SOLEN!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0